Wednesday, January 6, 2010

what am i going to write?....

salam...Lamanya saya meninggalkan blog ini....dah bersawang serta berhabuk dah....saya busy sikit akhir2 ni...Alhamdulillah akhirnya sampai juga saya di semester akhir...syukur banyak2 pada ALLAH...

Sebenarnya kan.......

I dont have any idea to write here...my mind stuck with macam2 problem...lepas satu2... I have to face all this problem...ermmmmm....to me..its ok...ini semua ujian serta dugaan ALLAH untuk diri ini...agar diri ini lebih matang bila berfikir dan bertutur...juga mengajar lebih berhati2 dalam apa jua situasi yang perlu diri ini hadapi....betul tak??....ini bermakna ALLAH masih sayangkan saya...saya masih ada ALLAH...

yang penting :
"Hablumminallah Hablumminannas"

Hubungan kita dengan ALLAH serta Hubungan kita dengan manusia perlu dijaga...
maksud hubungan dengan ALLAH..."amal makruf nahi mungkar"..buat apa yang ALLAH suruh...Tinggalkan apa yang ALLAH Larang...

 Be nice to ALLAH, ALLAH will be nice to us..
Percayala!!!

Hubungan kita dengan manusia pula...
sentiasa buat baik pada sesiapa sahaja tak kira umur, pangkat dan darjat
Bersifat amanah, jujur, bertolak ansur dengan sesiapa sahaja..

ok lah....takde idea sebenarnya...semua secara spontan..

Till then..

5 comments:

Anonymous said...

sometimes even you are not being nice to Allah,
He will still be nice to you.

Khadijah said...

thanks for ur comment...i know that...btw who r u?...

Anonymous said...

ahmad anonymous

Khadijah said...

owh...u still read my blog....

Anonymous said...

ya..kadang2 bila ada masa..can't i?