Tuesday, February 2, 2010

Sick....

Salam..minta maaf banyak2 sebab dah lama tak update blog...bersawang n berhabuk dah blog nie....aaaaccchhhooooomm!!!...kan dah bersin...hehehe....sebenarnya saya tak berapa sihat akhir2 ni...hari ni dah masuk hari ke 3 saya demam + selsema + sakit tekak + resdung yg teruk.....oucchhh...sakitnya muka nie....

Tuhan saja yang tahu betapa sakit n tak selesa nya saya...mungkin ni ALLAH nak bersihkan dosa2 saya...setiap kali saya bersendirian..pasti manik2 jernih akan mengalir ke pipi dengan tak sengaja....owh..mudahnya air mata saya mengalir....kenapa yea macam tu?....kadang2 saya terfikir....mungkin saya dah tak lama kat dunia nie....arghhh..setiap kali perasaan macam tu terlintas...cepat2 saya istighfar....astaghfirullahalazhim.....berkali2 saya ulang....takut la jadi berdosa pula....(T_T)....

ermmmm...sebenarnya saya tak pernah sakit begini lama....biasa kalau demam  sehari je...selsema pun sehari je...telan panadol & vitamin c harini...esok dah baik....tapi kali nie sakit lain macam pula...ni dah second time saya sakit lama2...Tahun 2010 nie betul2 catat record sakit teruk....pelik kan...pelik tetapi benar....awal2 tahun hari tu...lagi teruk dari kali nie nya demam....tak bangun saya dibuatnya...saya kena food poisoning...dekat 10 kali keluar masuk bilik air...mak ckp suspek denggi...owh tidakk...fikiran saya mula berkira2..tak mungkin saya kena denggi....selang beberapa hari...mak cakap lagi..entah2 ada leukimia kot....wawhhh..dengar leukimia...tetiba rasa takut pula....adakah aku akan mati....arggghhh..ni semua andaian....saya kena food poisoning n demam je....apa kaitan dengan leukimia....saya tak mau mati lagi...banyak benda yang saya tak buat lagi....

Astarghafirullahalazhimmmmm.....

ok lah...sampai sini dulu la....tengah menahan sakit sebenarnya....doakan saya cepat sembuh ya....Syukran Katheer semua yang mendoakan diri ini....ilalliqa...maasalamah...

No comments: