RSS

Friday, January 9, 2009

cinderella shah alam

salam...lamenya tak update blog...bukan takde masa..tapi gak punya idea untuk nulis blog...actually i really feel bored tonight...still dont have much idea..what am i going to write in this blog?...Cinderella shah alam?siapa dia ya?dari mana dapat gelaran tu?waa...aneh sekali ni....emmm..g mana ya mau cerita tentang cinderella shah alam ni?..gi ni ceritanya..dalam sebuah rumah tinggal seorng cewek manis..tapi cewek ini selalu banget bosan..gak punya idea mau buat aktivitinya..lagi asyik termenung aja...sampai temennya bagi idea...ideanya bunyi begini..."turun bawah..langsung terus aja ke dapur ya..lepas tu cuci la piring yang kotor sampai bersih..."..ermm...tapi bukan itu saja yang di bilangin temen cewek tu...ada lagi.."kalau udah siap basuh..naik la balik..duduk manis2 depan komputer ya.."..bunyinya begitu la..hehehe..
ok lah...tak tahu nk nulis apa lagi...gak punya idea yang banyak..see u in my next post..till then

3 comments:

pai_ilham al-adwa' said...

kak cik...
huhu

stop using loghat indon..
nnti org igt hang minah indon..haha

tc..miss u much!

Dania Tasnim said...

heheheh...baik Dr.Naufa..kak cik main2 je la...tp kn macam dah terbiasa pula....hheheh...naufa macam mana belajar?...kak cik kt bru naik sem baru..entah la...risau juga ni..sbb ada beberapa subjek thoug sem ni..
doakan kak cik lulus cemerlang untuk sem ni...ok lah..

tc...miss u too

pai_ilham al-adwa' said...

ok..sure..u always in my prayer..=)
muahx..
lots of love