Friday, April 3, 2009

Aduh...

Salam again...tapi bukan nak sambung pasal dakwah tu...belum punya idea lagi...hehe...saja je enter blog nie...tangan dah gatal nak menaip kat blog..sebenarnya saya pun tak tau nak tulis apa...bosan sangat dan tak de mood nak study...moodnya tak tau la ke mana...maybe tertinggal di kampus pagi tadi...heheh...nak study pun malasnya...tapi nak tak nak kena paksa juga untuk study...sebab test 2 n final exam dah nak dekat...apa2 preparation pun tak buat lagi...subjek semester ni boleh dikatakan berat juga la...saya sendiri pening bila teliti nota2 yang pensyarah bagi..lebih2 lagi subjek c++...kena belajar buat programming pula...dah la takde kena mengena dengan bidang saya...kadang2 kami student biotech ni tertanya2..."kenapa kami perlu ambil subjek ni?'...huhu...kawan2 kelas saya juga sering tanya kat pensyarah soalan macam tu...tapi pensyarah buat tak tau je...ermmm...tapi takpe la..benda baru kan...so belajar je la...nak menuntut ilmu...terima la segala2 nya dengan hati terbuka...ni tak..asyik nak complain je...hehehe..eh..dah lewat nie...tangan nie..kalau dah dapat sentuh butang keyboard ni...payah nak stop...ada je nak merepek entah apa2...dari meleret panjang..baik saya stop dulu kat sini..nak smabung baca nota...huhuhu...semoga kita bertemu lagi...till then

No comments: