Saturday, June 13, 2009

Complicated!!!!

Really bored...what am i going to do?


ermmm...kenapa la hidup ni complicated sgt???
Some one told me that "Life always complicated?
Is that true?..Really confuse...


why should I face all this situation?
Why should I?
Why me?
......

I'm confuse....

5 comments:

iriansyah putra said...

salam...

banyak makna dibelakang word life its complicated, yang buat hidup macem tu adalah kita sendiri, mugkin kita kurang ikhlas buat kerjaan, atau apapun, kita tidak suka and mencintai kerjaan kita. kaau kita terus macem tu kita jadi tidak syukur dengan apa yang kita dapat,,, makanya jadi boring.. hehehhehe..

dalam hdiup banyak sangat yang bisa kita buat, dari menung2 jodoh jatoh dari langit,,, uang keluar dari pokok kayu, atau ngomong sama tangan,,, mending buat ekperiment aja kat rumah,, buat masak model baru, rasa air minum baru, resep kue baru,, atau potong rumput model baru.. baca buku cerita,, komik.. main dengan adek2, buat sketsa baju muslimah.. banyak sangat.. tergantung kita menjalani hidup gimana... so jalani aja.. enjoy aja apa yang kita buat.. kalau da penat sangat.. tidur lah cukupkan rehat.. hehehehehhe... spirit terus ya..

adhious...

putra

Khadijah said...

salam..thanks putra for ur comment...khadijah tau tu..tapi rasa hidup ni terlalu complicated sangat...nanti la kalau ada masa ym..nanti khadijah cerita ya...btw..thanks...=)

ihsan incalescence said...

u should think it twise..
is ur life is cmplicated ??
what is ur responsblty ??
to our deen??
do u hve enough provisions??
to see ALLAh??
i just rliezed it when ama was gone..
u're just like me b4..
b4 i reliezed it..
gudluck khatijah..
arrnge again ur life..
n alwys pray f0r GOD hand ok !

Khadijah said...

salam criestz...thanks 4 reminding me...walaupun akak tak kenal arwah ammar..but when i read all about him from ur blog and his own blog..benar2 membuka minda, hati untuk berubah menjadi hamba Allah yang sejati.InsyaAllah...jazakallah

keep writing about Ammar...n kita sama2 teruskan perjungan yang Arwah tinggalkan...=)

Anonymous said...

salam..kadang2 kita mempertikaikan kenapa ada saje masalah dan dugaan dalam hidup kita..ada saya terfikir..kenapa masalah datang walaupun kita bukan puncanya..apabila diteliti...semuanya datang dari Allah..kenapa??jawapannya mudah..kerana kamu adalah umat yang disayangiNYA..kenapa..??kerana DIA mahu kamu mengingatinya..kenapa??kerana DIA mahu sentiasa berada bersamamu..kenapa??...persoalkanlahdalam diri kamu..sungguh pasti aku tahu bahawa kamu akan menjawab "Alhamdulillah Allah masih sayang padaku"..cuma kamu bayangkan bertapa takutnya jiwa apabila tiada lagi dugaan...sentiasa mendapat kegembiraan..yang boleh memawa kepada kejahatan...pasti kamu akan menangis mempersoalkan adakah DIA sudah tidak sayang kamu...